17 Temmuz 2012 Salı


LULEBURGAZ'DA UNUTULMAZ BIR KONSER VEREN UNLU SARKICI ISIN KARACA, "TELE OBJEKTIFLER VAR. ONUNLA CEKINCE SELULITLI CIKIYORUZ. AMA AYNADA BAKIYORUM, BIR SEY YOK" DEDI.
Lüleburgaz'da unutulmaz bir konser veren ünlü şarkıcı Işın Karaca, "Tele objektifler var. Onunla çekince selülitli çıkıyoruz. Ama aynada bakıyorum, bir şey yokdedi.
Lüleburgaz Belediyesi tarafından düzenlenen İlke Konserleri kapsamında Lüleburgaz'da sevenleriyle buluşan Işın Karaca, sevilen şarkılarını seslendirdi. Karaca, sempatik tavırları ve sahne performansıyla büyük beğeni topladı.
Konserin ardından sahneden inen Işın Karaca, hayranlarıyla fotoğraf çektirdi.Son zamanlarda magazin programlarında çokça gündeme gelen ünlülerin selülit problemleri ile ilgili soru yöneltilen Karaca, "Tele objektifler var. Onunla çekince selülitli çıkıyoruz. Ama aynada bakıyorum, bir şey yok. Gördüğünüz gibi ben normal ölçülerde bir kadınım. Şimdi benim fiziğimi gördüğünüz herkese anlatın. Çıkan haberlere inanmayın" dedi.
Ünlü şarkıcı, konserin ardından Lüleburgaz'dan ayrıldı. Işın Karaca, Lüleburgaz izlenimlerine ilişkin, sosyal paylaşım sitesi twitter'da "LüleburgazBelediye Başkanı Sayın Emin Halebak ve muhteşem halkına binlerce teşekkürler. Unutulmaz anılarla evimize dönmek büyük keyif" ifadelerini yazdı. (İHA)

VİDEO SİTEMİZ... ; www.haydialin.org
SATIS SİTEMİZ... ; www.haydialin.com
İLAN SİTEMİZ... ; www.haydialin.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder